VW mk1 Cabrio & Corrado G60 US by kamilzx
Kamil i co tam zdzialales?
-
kamilzx

- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
Aaaa to Ci sie trafiło 
No to mały UP, jesli chodzi o Corrado. Co do Golfa to w najbliższym czasie
Zakupy:
10 metrów przewodu, korektor hamulcowy, odpowietrzniki, końcówki wahaczy, gumy maglownicy, łączniki stabilizatora, uszczelki pod kolektor, przewody hamulcowe, osłony tarcz, filtr paliwa, zestawy regeneracyjne zacisków przód/tył, czujnik stukowy, uszczelka pod pokrywę zaworów, Z ASO kilka plastików, wkrety itd



umyte w miarę możliwości
POWERFLEXy. Wszystko składałem na smarze teflonowym.

Zregenerowane zaciski przód/tył

Klocki hamulcowe EBC na przód pod tarcze Zimmermann

Odświeżony układ wydechowy:

Rozrusznik po wymianie szczotek

Alternator po malowaniu i wymianie łożysk

G po regeneracji, wymiana łożysk,pasków

Amortyzatory


Na wszystkie amortyzatory uszyte osłony w brezentu


Kołyska

Bak po czyszczeniu, wymianie wszystkich opasek


Belka tył




linki ham ręcznego


kierownica na nowo obszyta

filtr kabinowy



kanały wydechowe pod frezowałem w głowicy i przy kolektorze Supersprinta, ale nie mam zdjęć

silnik zalany olejem Valvoline 10w60 + filtr K&N

Silnik przepłukany środkiem ALPACON DESCALANT



Trochę to wszystko nie po kolei ale jest
No to mały UP, jesli chodzi o Corrado. Co do Golfa to w najbliższym czasie
Zakupy:
10 metrów przewodu, korektor hamulcowy, odpowietrzniki, końcówki wahaczy, gumy maglownicy, łączniki stabilizatora, uszczelki pod kolektor, przewody hamulcowe, osłony tarcz, filtr paliwa, zestawy regeneracyjne zacisków przód/tył, czujnik stukowy, uszczelka pod pokrywę zaworów, Z ASO kilka plastików, wkrety itd



umyte w miarę możliwości

Zregenerowane zaciski przód/tył

Klocki hamulcowe EBC na przód pod tarcze Zimmermann

Odświeżony układ wydechowy:

Rozrusznik po wymianie szczotek

Alternator po malowaniu i wymianie łożysk

G po regeneracji, wymiana łożysk,pasków

Amortyzatory


Na wszystkie amortyzatory uszyte osłony w brezentu


Kołyska

Bak po czyszczeniu, wymianie wszystkich opasek


Belka tył




linki ham ręcznego


kierownica na nowo obszyta

filtr kabinowy



kanały wydechowe pod frezowałem w głowicy i przy kolektorze Supersprinta, ale nie mam zdjęć

silnik zalany olejem Valvoline 10w60 + filtr K&N

Silnik przepłukany środkiem ALPACON DESCALANT



Trochę to wszystko nie po kolei ale jest
Ostatnio zmieniony 29 września 2015, o 20:04 przez kamilzx, łącznie zmieniany 2 razy.
Osz... kur.. dzialasz ostro
-
kamilzx

- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
Na zegar doładowania wyrzeźbiłem kubek, było pół dnia zabawy ale było warto 

Oczywiście podświetlany



Doszła również brewka

Poli uchwyty tłumnika

No i najważniejsze kupilem nowe opony Nankang NS 20, zdjęcie z internetu bo gdzieś mi moje wcielo

Lakier trochę odświeżony( glinka+ polerka). Ale muszę kiedyś pomyśleć o nowym lakierze




Oczywiście podświetlany



Doszła również brewka

Poli uchwyty tłumnika

No i najważniejsze kupilem nowe opony Nankang NS 20, zdjęcie z internetu bo gdzieś mi moje wcielo

Lakier trochę odświeżony( glinka+ polerka). Ale muszę kiedyś pomyśleć o nowym lakierze



-
kamilzx

- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
Czas ma mały UP w temacie.
W 2015 r. coś podziałałem z cabrio ale większość czasu spędziłem przy Corrado
Doszły osłony tylnych tarcz, których brakowało:

Dystanse 2 cm:

Wymienilmem łozyska w piastach oraz przegłuby zewnetrzne i wewnętrzne:


Zmieniony czujnik spalania stukowego:

Układ chłodzenia został przepłukany specjalnym środkiem i wymienilem na nowy zbiornik wyrównawczy



Nowe kable +/- od akumlatora i nowe klemy

W alternatorze zmienione łożyska



Czujnik ciśnienia do dodatkowych zegarów



Na amortyzatory uszyte osłony z brezentu




Skóra wyczyszczona i zakonserwowana

Lakier po glince i wosku


Nowe koło
( Juz jest gotowe i czeka na założenie
)

*** 2016 r.
Na dzień dzisiejszy cabrio wygląda tak:
Zabrałem się za odświeżenie zawieszenia i nie tylko ale będę się starał na bieżąco uzupełniać
. Będzie troche zmian 

W 2015 r. coś podziałałem z cabrio ale większość czasu spędziłem przy Corrado
Doszły osłony tylnych tarcz, których brakowało:

Dystanse 2 cm:

Wymienilmem łozyska w piastach oraz przegłuby zewnetrzne i wewnętrzne:


Zmieniony czujnik spalania stukowego:

Układ chłodzenia został przepłukany specjalnym środkiem i wymienilem na nowy zbiornik wyrównawczy



Nowe kable +/- od akumlatora i nowe klemy

W alternatorze zmienione łożyska



Czujnik ciśnienia do dodatkowych zegarów



Na amortyzatory uszyte osłony z brezentu




Skóra wyczyszczona i zakonserwowana

Lakier po glince i wosku


Nowe koło

*** 2016 r.
Na dzień dzisiejszy cabrio wygląda tak:
Zabrałem się za odświeżenie zawieszenia i nie tylko ale będę się starał na bieżąco uzupełniać





