VW Bora
Manometry i przyciski regulacji tak zostały rozplanowane:Wszystko zostalo dośc dokładnie przemyślane żeby było wygodnie praktycznie i jak najbardziej seryjne. Manometry poszly w popielniczke, gniazdo zapalniczki przeniesione w głab tunelu, klapke można zasunąc i nic nie widać, przyciski regulacji obok grzania foteli wiec wszystko pod reka, włacznik/wyłacznik kompresorow obok manometrow żeby pompowały wtedy kiedy chce   
 


            
			
									
						 
 

- 8_-Misiek-_8
 
- Posty: 1325
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- 
				Kaspoll1988
 
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Jak dla mnie genialne rozwiązania!!
            
			
									
						Nie miałem czasu ogarnałem ten chlew tylko w środku i miałem od razu wyjazd, wiec nie miałem kiedy dać fotek, ogolnie wczorajszy dzień spędzony w NS uważam za owocny  lezy jak nalezy
  lezy jak nalezy  Szacun Piter
 Szacun Piter  
  
            
			
													 lezy jak nalezy
  lezy jak nalezy  Szacun Piter
 Szacun Piter  
  
					Ostatnio zmieniony 2 maja 2012, o 11:44 przez bako, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						










